A. Leesvaardigheid Huidige status Niet ingeschreven Prijs Gratis (met registreren en inloggen) Begin Log In to Enroll Terug naar dashboard Examentraining Inhoud Woordenschat A1.1 – Signaalwoorden A1.2 – Functiewoorden Leesstrategieën A2.1 – Eerste tekstanalyse A2.2 – Analyse vraagsoorten A2.3 – Meerkeuzevragen Examenteksten 2022 Examen: 2022-I – Moet de smartphone ook in Nederlandse scholen worden verboden? (1) Examen: 2022-I – We worden slimmer, maar niet per se wijzer (2) Examen: 2022-I – Als je taal leuk vindt, doe er dan wat mee! (3) Examen: 2022-I – Duurzaam leven lukt niet altijd en dat vinden we ‘stom’ (4) Examen: 2022-II – Kappen is pure verspilling (1) Examen: 2022-II – Waarom is gapen zo aanstekelijk? (2) Examen: 2022-II – Kontakt Mediapartners (3) Examen: 2022-II – Chatten bevordert schrijfvaardigheid (4) Examen: 2022-III – Zonder stress geen succes (1) Examen: 2022-III – Dag dialect (2) Examen: 2022-III – Voor de wereldverbeteraars (3) Examen: 2022-III – Toetsen verdrijven onze pen (4) Examenteksten 2021 Examen: 2021-I – En nooit lieten ze meer iets van zich horen (1) Examen: 2021-I – Pas op met aubergines! (2) Examen: 2021-I – Klimaathelden gefeliciteerd! (3) Examen: 2021-I – Als je puber te laat naar bed gaat (4) Examen: 2021-II – De wereld is dol op het Nederlandse ‘niksen’ (1) Examen: 2021-II – Gun je kind ook eens een teleurstelling (2) Examen: 2021-II – Een designkraan maakt het helemaal af (3) Examen: 2021-II – Nooit meer in de rij voor de kassa? (4) Examen: 2021-III – Durf te roddelen! (1) Examen: 2021-III – Mobiel dieet (2) Examen: 2021-III – Liefde ontmoeten (3) Examen: 2021-III – Hyperactief en tegelijk doodmoe (4)